5/11
  • Pages
  • Editions

Huiskamersessie

Verhalende kracht voor mijn organisatie

Elk goed verhaal begint met luisteren. Luisteren naar wat iemand wil vertellen en vragen stellen over wat je niet hoort. Bij Sabel Communicatie geloven we dat storytelling altijd begint met storylistening. Met oor en oog voor wat de ander beweegt.

In de huiskamersessie ‘Verhalende kracht voor mijn organisatie' ga je zelf aan de slag met de mogelijkheden van verhalen voor jouw organisatie aan de hand van het Sabel analysemodel voor verhalende kracht.

Duur: dagdeel + (10.00 – 14.00 uur) Plaats: Sabel Communicatie (in-company mogelijk) Kosten: € 195,– per inschrijving Deelnemers: 8 - 12 personen

'Storytelling is niet nieuw. Bij Sabel Communicatie tillen we het fenomeen naar een ander niveau. Van ‘corporate story’ en ‘storytelling’ naar ‘bron­verhaal’ en ‘verhalende kracht’. Met een bijna heilig geloof in de kracht van verhalen. Wij geloven dat verhalen verbinden.'

Johannes van de Bank

Huiskamersessie

Verhalende kracht voor mijn organisatie

Elk goed verhaal begint met luisteren. Luisteren naar wat iemand wil vertellen en vragen stellen over wat je niet hoort. Bij Sabel Communicatie geloven we dat storytelling altijd begint met storylistening. Met oor en oog voor wat de ander beweegt.

In de huiskamersessie ‘Verhalende Kracht voor mijn organisatie' ga je zelf aan de slag met de mogelijkheden van verhalen voor jouw organisatie aan de hand van het Sabel analysemodel voor verhalende kracht.

Duur: dagdeel + (10.00 – 14.00 uur) Plaats: Sabel Communicatie (in-company mogelijk) Kosten: € 195,- euro per inschrijving (8-12 deelnemers)

'Storytelling is niet nieuw. Bij Sabel Communicatie tillen we het fenomeen naar een ander niveau. Van ‘corporate story’ en ‘storytelling’ naar ‘bron­verhaal’ en ‘verhalende kracht’. Met een bijna heilig geloof in de kracht van verhalen. Wij geloven dat verhalen verbinden.'

Johannes van de Bank

Huiskamersessie

Verhalende kracht voor mijn organisatie

Elk goed verhaal begint met luisteren. Luisteren naar wat iemand wil vertellen en vragen stellen over wat je niet hoort. Bij Sabel Communicatie geloven we dat storytelling altijd begint met storylistening. Met oor en oog voor wat de ander beweegt.

In de huiskamersessie ‘Verhalende Kracht voor mijn organisatie' ga je zelf aan de slag met de mogelijkheden van verhalen voor jouw organisatie aan de hand van het Sabel analysemodel voor verhalende kracht.

Duur: dagdeel + (10.00 – 14.00 uur) Plaats: Sabel Communicatie (in-company mogelijk) Kosten: € 195,- euro per inschrijving (8-12 deelnemers)

'Storytelling is niet nieuw. Bij Sabel Communicatie tillen we het fenomeen naar een ander niveau. Van ‘corporate story’ en ‘storytelling’ naar ‘bron­verhaal’ en ‘verhalende kracht’. Met een bijna heilig geloof in de kracht van verhalen. Wij geloven dat verhalen verbinden.'

Johannes van de Bank